HTML

Receptjeim

Az én receptgyűjteményem. Ha nincs ötletem, mit főzzek a családnak, csak bekukkantok majd ide, és válogatok. Ha valami egyszerűen elkészíthető és finom ételre vágysz, tedd ezt Te is!

Címkék

Rovatok

Archívum

Mégegy epresen jó étel

2008.06.11. 20:07 konyhatunder

A napokban olvastam ezt a receptet, muszáj volt kipróbálnom. Ennél egyszerűbb elkészítésű desszert nem sok létezik. Én így csináltam meg végül:

Epres tejszínhab

  1. 2 dl habtejszínt elkezdesz felverni, hozzáadsz 1 csomag vaníliás cukrot, majd tovább vered, amíg kemény hab nem lesz belőle

  2. Kb. 10 szem epret botmixerrel pépesítesz, és a tejszínhabba beleforgatod.

Ezután már nincs is más hátra, mint a tálalás. Jó étvágyat! És köszi a receptet!

Szólj hozzá!

Címkék: desszert

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeim.blog.hu/api/trackback/id/tr42515289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása