HTML

Receptjeim

Az én receptgyűjteményem. Ha nincs ötletem, mit főzzek a családnak, csak bekukkantok majd ide, és válogatok. Ha valami egyszerűen elkészíthető és finom ételre vágysz, tedd ezt Te is!

Címkék

Rovatok

Archívum

Tésztasaláta

2008.06.14. 15:15 konyhatunder

Ez egy rendkívül könnyen elkészíthető nagyon finom étel. A fontos az, hogy miután elkészítetted, jópár órát hagyd állni a hűtőszekrényben, hogy az ízek összeérjenek. Ha ebédre szánom például a családnak, akkor már előző este elkészítem.

  1. 500 g orsótésztát főzz meg a tasakon található leírás szerint!

  2. Készítsd el a mártást. 5 kanál majonézt 2 kanál tejföllel, pici sóval, őrölt borssal, 1 mokkáskanál mustárral, pár csepp citromlével, és ízlés szerinti porcukorral keverj össze.

  3. Kockázz fel kicsire 4 közepes paradicsonot, 1 kisebb kígyóuborkát, 1 közepes fej lilahagymát.

  4. Szükséged lesz még 2 doboz szardíniára, lehet paradicsomos is. Bár én egy ideje makréla konzervet használok, mert a családnak az sokkal jobban ízlik. Szóval a szardíniát törd villával össze, de ne legyen pépes. Én a villa élével szoktam ezt csinálni.

  5. Mikor a tészta megfőtt, szűrd le, és tedd egy nagyobb tálba, és önts rá egy kicsit a szardínia olajából. Ezután keverd bele a mártást, a zöldségeket és a halat. Utána még ízesítsd, ha szükséges.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://receptjeim.blog.hu/api/trackback/id/tr32520127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása